Електронний каталог Prozorro Market – перший та єдиний в Україні електронний магазин для державних замовників, що є частиною електронної системи закупівель Prozorro.
Тут Замовники можуть швидко придбати товари за державні кошти безпосередньо у постачальників без проведення складних тендерних процедур.
У ЧОМУ ПЕРЕВАГИ PROZORRO MARKET ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ?
Економія | Не потрібно витрачати час і ресурси на підготовку документів, рекламу та утримання відділу продажів. |
Просто та зручно | Prozorro Market - це не про папірці та складні процедури. Тут усе швидко - потрібно підтримувати актуальні ціни та комунікувати з контрагентами. |
Ринок у мільярди гривень | Це величезний ринок збуту. Наразі попит суттєво перевищує пропозицію.
|
Надійність | Державний Замовник - це надійний покупець, що купує регулярно та багато, навіть під час кризи. |
Перспектива | Prozorro Market - ваші відкриті “двері” до великого Prozorro, досвід участі у публічних закупівлях, без якого не відбувається кваліфікація учасників конкурентних процедур на Prozorro. |
ХТО МОЖЕ БУТИ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ PROZORRO MARKET?
- невеликі постачальники регіонального значення
- середній бізнес
- великі мережеві компанії
Для того, щоб продати свої товари на Prozorro Market, постачальнику потрібно зробити лише 5 кроків:
- Пройти кваліфікацію
- Додати цінову пропозицію на товари
- Підтвердити отримане замовлення
- Укласти договір із Покупцем
- Поставити товар та отримати оплату
Державні Замовники здійснюють закупівлі у Prozorro Market на суми до 200 тис. грн та до 1 млн грн. Такі цінові пороги встановлює Закон “Про публічні закупівлі”.
НАРАЗІ УСНІЄ ДВА СПОСОБИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ - ПРЯМІ ЗАКУПІВЛІ ТА ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
Прямі закупівлі | Запит ціни пропозицій (ЗЦП) |
Пряма закупівля нічим не відрізняється від продажу у звичайному маркетплейсі:
- розмістив товар;
- отримав замволення;
- продав.
Прямі закупівлі проводять Замовники на суми до 50 тисяч грн.
| По суті - це “мініаукціон”:
- замовник обрав товар, вказав деталі поставки;
- постачальники вказали свої ціни;
- система Prozorro автоматично визначила переможця з найнижчою ціною;
- переможець уклав договір на поставку.
Запит ціни пропозицій проводиться Замовниками на суму до 200 тис грн.
|
В ЧОМУ ПЕРЕВАГИ КОЖНОГО ЗІ СПОСОБІВ ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА?
- Не потрібно готувати жодних документів;
- Замовлення від покупців одразу надходять на пошту;
- Легко знайти нових покупців, оскільки в е-каталозі відсутні обмеження щодо вибору Постачальника.
| - Можливість самостійно обирати запити ціни пропозицій, у яких бажаєте взяти участь;
- Змінювати ціну залежно від вимог Замовника щодо поставки, обсягу тощо;
- Не потрібно шукати - повідомлення про нові запити цінових пропозицій одразу надходять на пошту;
- Не потрібно готувати жодних документів.
|
Адміністратором Prozorro Market щодо товарів широкого вжитку є Централізована закупівельна організація Державна установа «Професійні закупівлі». Фахівці ЦЗО наповнюють каталог товарами та проводять кваліфікацію Постачальників, які можуть продавати свої товари у маркетплейсі.