Інформація про закупівлі

Теми

Останні матеріали

Загальний аналіз скарг на закупівлі на 2022 рік, розглянутих АМКУ за 3 місяці

Загальний аналіз скарг на закупівлі на 2022 рік, розглянутих АМКУ за 3 місяці

На запит платформи «Знаїмо» Антимонопольним комітетом України були проаналізовані помилки у публічних закупівлях, що проводились у листопаді – січні 2021-2022р.р. для сфери харчування у закладах освіти.

Професійність уповноважених осіб

Професійність уповноважених осіб

Законом України “Про публічні закупівлі” передбачено поступовий перехід від тендерних комітетів на формат роботи уповноважених осіб. Так, починаючи з 1 січня 2022 року відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.

Як укласти електронний договір у Prozorro Market

Як укласти електронний договір у Prozorro Market

Укласти договір із постачальником в Prozorro Market можна як у паперовій, так й електронній формі. При цьому онлайн-обмін договорами дозволяє економити час і ресурси

Примірна тендерна документація

Примірна тендерна документація

Рекомендації щодо підготовки тендерної документації у сфері організації харчування у закладах освіти.

Що таке Централізована закупівельна організація ДУ "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"

Що таке Централізована закупівельна організація ДУ "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"

Наразі в Україні працюють 2 централізовані закупівельні організації: ДП «Медичні закупівлі України» - займається закупівлями медичних засобів; ДУ «Професійні закупівлі» - займається закупівлями всіх інших товарів, окрім медичних.

Закупівлі продуктів харчування чepeз електронний каталог Prozorro Market

Закупівлі продуктів харчування чepeз електронний каталог Prozorro Market

Prozorro Market - перший офіційний онлайн-маркетплейс для державних установ, який дає публічним замовникам можливість у простий та швидкий спосіб закуповувати товари широкого вжитку і який наразі є альтернативою спрощеним закупівлям.

Спрощені закупівлі

Спрощені закупівлі

Спрощеною закупівлею називають придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість для закупівель:товарів та послуг - від 50 тис грн до 200 тис грн, робіт від 50 тис грн до 1, 5 млн грн. Цю норму встановлено у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону про публічні закупівлі. Закону також визначає, що спрощені закупівлі має право проводити лише Уповноважена особа.

Ресурси для навчання закупівлям

Ресурси для навчання закупівлям

Тим, хто робить перші кроки у системі публічних закупівель, радимо ознайомитися з базовим курсом «Публічні закупівлі», підготовленим для спеціалістів-закупівельників Міністерством економіки України. Також буде корисно переглянути Відео курс “Професійно про закупівлі” на конкретні теми, пов’язаними з організацією закупівельної діяльності замовників, а також добірку вебінарів від фахівців Міністрества економіки та Антимонопольного комітету України ( посилання на розділ порталу «Вебінари та презентації»).

Відкриті торги

Відкриті торги

Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", процедуру відкритих торгів слід застосовувати тим Замовникам, які мають потребу у закупівлі

Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи

Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи

Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи іноді називають прямою закупівлею. Це неконкурентна закупівля в системі Prozorro, яка передбачає укладання прямого договору з постачальником та публікацію звіту про договір про закупівлю в системі Прозорро.

Торги з обмеженою участю

Торги з обмеженою участю

Процедуру закупівель “Торги з обмеженою участю” замовник може застосовувати у разі потреби попередньої перевірки кваліфікації учасників шляхом проведення кваліфікаційного відбору. Така процедура може застосовуватися у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро для робіт - 5 150 тисячам євро

Рамкова угода

Рамкова угода

Рамкова угода - правочин, який укладається одним чи кількома замовниками (у тому числі централізованою закупівельною організацією) в порядку, встановленому Законом України “Про публічні закупівлі”, з кількома учасниками процедури закупівлі з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних договорів про закупівлю протягом строку дії рамкової угоди. Особливості укладання і виконання рамкових угод встановлює “Порядок укладання і виконання рамкових угод”, затверджений Наказом Мінекономіки від 15.09.2017 № 1372.

Конкурентний діалог

Конкурентний діалог

Процедуру конкурентного діалогу застосовують у разі, якщо замовник не може точно визначити технічні та якісні характеристики товару, роботи, послуги і для цього йому потрібні переговори з ринком. Конкурентний діалог є двоетапною конкурентною процедурою, яка передбачає проведення переговорів з постачальниками на першому етапі. Метою таких переговорів є підготовка оптимальних технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі.

Переговорна процедура

Переговорна процедура

Переговорна процедура може застосовуватися лише як виняток! Переговорна процедура закупівлі є неконкурентною. Це процедура, відповідно до якої Замовник укладає договір про закупівлю з постачальником без торгів, але після проведення переговорів з одним або декількома постачальниками.