Конкурентний діалог

Опубліковано:  14 грудня 2021

Процедуру конкурентного діалогу застосовують у разі, якщо Замовник не може точно визначити технічні та якісні характеристики товару, роботи, послуги і для цього йому потрібні переговори з ринком.

Конкурентний діалог є двоетапною конкурентною процедурою, яка передбачає проведення переговорів з постачальниками на першому етапі. Метою таких переговорів є підготовка оптимальних технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі.

Найбільш оптимальною ця процедура є для закупівель, які носять складний, спеціалізований характер, зокрема комплексних послуг, виконання яких можливе з використанням різних технічних рішень.

Процедура конкурентного діалогу складається з двох етапів:

1 етап - для визначення технічних умов. Тобто на підставі запропонованих рішень Постачальників та проведених з ними переговорів, Замовник може сформулювати предмет закупівлі та технічні вимоги до нього: 


Графік, на якому зображено перший етап конкурентного діалогу.

2 етап - проходить сам аукціон на пониження ціни або приведеної ціни і визначається переможець. В якій формі проходитиме 2 етап конкурентного діалогу, залежить від вартості закупівлі. 

Графік, на якому зображено другий етап конкурентного діалогу.